Søk i denne bloggen

onsdag 4. april 2012

God påske alle sammen:)



Jeg skrøt jo på Twitter at 3/4 av familien min skulle være hjemme i påska. Det skjedde ikke:(. Pappa og bror, dokke er savna!!!<3. I dag ( les: lørdag som var, har jo autopublisering) kommer påskebesøket og det gleder vi oss til=). Jeg gleder meg også til at noen av barndomsvennane mine dukker opp i påska... Så synest jeg det er fint at det begynner å komme folk til påska på øya og det blir mer litt liv:). Det er mildt sagt DØDT her ute til vanlig... Jeg var alene hjemme her en dag.Da hadde jeg tenkt å skrive på twitter at man vet at man er i gokk når man ikke ser en bil eller et menneske på en dag.

Les forøvrig mer om min påskelektyre her.

GOD PÅSKE ØNSKES ALLE!!!!

3 kommentarer:

astridterese sa...

En riktig god påske til deg og!

ellikken sa...

Ønsker deg en fabeltastisk flott påske :)

Spirea sa...

Bare innom for å ønske deg en riktig god påske! :) Håper du får gode dager med besøk - og at du klarer nyte den roen du har rundt deg :) - og det sier jeg, som veldig ofte savner litt mer ro ;) (sånn er det å være i småbarnsfasen...puh!). God klem herfra!